Poskytovatel produktu: ING pojišťovna
Název produktu: Připojištění pro případ nesoběstačnosti
Popis produktu: Připojištění pomáhá od chvíle, kdy se klient stane nesoběstačným, až do okamžiku přiznání sociální dávky. Řeší nepříznivou sociální situaci v případech, jako je:
těžké zdravotní postižení,
nepříznivý zdravotní stav.
Pokud se stanete nesoběstačným, můžete (avšak nemusíte) získat nárok na poskytnutí příspěvku od státu, jehož výše závisí na výši vašeho důchodu nebo jiného příjmu. Kromě toho, i když vám stát nárok na vyplacení příspěvku přizná, trvá několik měsíců, než vám skutečně začne peníze vyplácet. ING Životní pojišťovna Vám chce pomoci při překonávání nepříznivé životní situace co možná nejdříve a nezohledňuje při tom výši vašeho příjmu. Pokud se stanete nesoběstačným, bude vám ING Životní pojišťovna dva roky každý měsíc vyplácet dohodnutou pojistnou částku.
ING Životní pojišťovna definovala 6 činností, které je soběstačný člověk schopen samostatně vykonávat. Nesoběstačným se pak člověk stává, pokud nedokáže vykonávat alespoň 4 z následujících činností:
přijímat potravu a dodržovat pitný režim,
umývat si tělo / koupat se nebo sprchovat,
vykonávat fyziologické potřeby včetně hygieny,
oblékat se, svlékat, obouvat nebo vyzouvat,
pohybovat se,
být mobilní.
Nesoběstačnost neomezuje jen klienta, ale i jeho blízké. ING Smart Senior pomáhá i mladým lidem, jimž dává k dispozici nástroj, jak plnohodnotně zajistit péči o rodiče.